هجمه‌های زیادی به هیات کبدی کرمانشاه وارد شد

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:14
رئیس هیات کبدی کرمانشاه به عدم حضور کبدی کاران کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و حواشی ادامه‌دار پس از آن اشاره کرد و گفت: کبدی کاران کرمانشاه با نظر سرمربی تیم ملی از ترکیب خط خوردند، اما همه هجمه‌ها به سمت هیات آمد.

مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برخی حواشی یکسال اخیر کبدی کرمانشاه، اظهار کرد: کرمانشاه همواره یکی از قطب های کبدی ایران بوده و در سالهای گذشته نیز در هر دو بخش بانوان و آقایان نمایندگانی از این استان در تیم های ملی حضور داشتند و در دوره قبل بازیهای آسیایی که به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار شد هم چهار ملی پوش داشتیم. 

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در آستانه بازیهای آسیایی هانگژو چین با رایزنی هایی که با فدراسیون داشتیم، هفت نفر از ملی پوشان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند، اما در ادامه و با نظر کادر فنی و نیز باتوجه به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی، همگی آنها غیر از خانم آزاده صیدی خط خوردند که خانم صیدی نیز حدود یک هفته مانده به مسابقات به دلیل مصدومیت شدید، از اعزام به مسابقات بازماند. 

رئیس هیات کبدی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه پس از حذف بازیکنان کرمانشاهی از تیم ملی، نوک پیکان تمام انتقادات را به سمت هیات گرفتند و هجمه‌های زیادی را علیه هیات به راه انداختند. 

صیدی تاکید کرد: با وجود اینکه تمام وظیفه هیات فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تمرینات ملی پوشان بود، با این وجود از همان شروع اردوها تمام تلاش خود را برای حضور ملی پوشان کرمانشاهی در اردوها بکار گرفتم تا در نهایت به جای سه دعوتی، هفت نفر به اردو دعوت شدند که همگی به مرور خط خوردند. 

وی به هجمه‌های به راه افتاده علیه هیات اشاره و عنوان کرد: بارها اعلام کردم حاضرم با تمام کسانی که هیات را مقصر عدم حضور ورزشکاران کرمانشاهی در بازیهای آسیای هانگژو می دانند، مناظره کنم، اما کسی نیامد. 

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در خصوص انتقادتی که برخی مسئولین ورزش استان مبنی بر عدم پشتوانه سازی هیات برای قهرمانان این رشته دارند نیز گفت: متاسفانه با وجود اینکه تعدادی مربی کبدی در سطح استان داریم، اما انگیزه چندانی برای استعدادیابی ندارند، برای همین گاها شخصا به مدارس می روم و کار استعدادیابی را انجام می دهم. البته در ماه های اخیر تحرکات خوبی در هیات در حوزه استعدادیابی و مربیان صورت گرفته است. 

صیدی با بیان اینکه برای موفقیت کبدی کرمانشاه باید همه از کادر هیات گرفته تا مربیان، داوران و... همسو و هم قدم در کنار هم باشند و حمایت های خوبی هم از این مجموعه صورت گیرد، گفت: ورزشکاران ما هم باید با انگیزه بیشتری تمرین کنند تا کبدی کرمانشاه به جایگاه قبلی خودش برسد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.