برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی سیستان و بلوچستان ضروری است

ایرنا چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 12:11
زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری در جهت گفتمان برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.
برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی سیستان و بلوچستان ضروری است

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست  این افراد در طول سال زحمت را می‌کشند و سود اصلی را دلالان می برند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود:  ایجاد واحدهای بسته‌بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش‌های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.

 امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش‌از ۳۰۰ هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.

به گزارش ایرنا بازدید از شهرک صنعتی و تعدادی از واحدهای تولیدی، نشست با علمای شیعه و سنی، دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، و حضور در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان از جمله برنامه‌های امروز استاندار سیستان و بلوچستان به ایرانشهر است. 

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار میلک واقع شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.