خبر خوش استاندار تهران برای همشهریان

افکار نیوز دوشنبه 22 دی 1399 - 03:01
استاندار تهران از رایگان شدن گاز برای کم مصرف‌ها و ارائه تخفیف بر مبنای میزان صرفه جویی خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در چهارمین جلسه شورای اداری با درخواست از شهروندان جهت کاهش مصرف گاز اظهار کرد: مشوق‌هایی برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شده که هر مشترکی که زیر ۲۰۰ مترمکعب مصرف داشته باشد هزینه گاز برای آن  رایگان می شود.
وی ادامه داد: برای مشترکینی که نسبت به سال ۹۷ و ۹۸ حدود ۱۰ درصد صرفه جویی داشته باشند، تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده و در مقابل مشترکین پرمصرف نیز بهای بیشتری باید پرداخت کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر شهروندان همکاری داشته باشند و ۱ درجه وسایل گرمایشی کمتر شود معادل یک فاز عسلویه صرفه جویی صورت می‌گیرد و این صرفه جویی هم در فضا‌های اداری و هم خانگی ضروری است چرا که سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان اضافه می‌شود که به معنای افزایش مشترکین گاز است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.