آغاز اقدامات ویژه مقابله با زمین خواری در مازندران

خبرآنلاین یکشنبه 22 اسفند 1400 - 18:34
در راستای اجرای دستور رئیس جمهور مبنی برآزادسازی اراضی ملی و منابع طبیعی و جنگلی و پیگیری و تاکید استاندار مازندران؛ با حضور اکبر زاده، نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری و تعرض به منابع طبیعی، قلع و قمع در سطح ۷ هکتاراز چند روستای شهرستان قائم شهر آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، رئیس‌جمهور در سفر به مازندران دستور قاطع مقابله با ساخت و سازهای درون جنگل را صادر کردند، استاندار مازندران روز گذشته با تشکیل کارگروهی، بلافاصله این مهم را در دستور کار قرار داد.

قابل ذکر است آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی و جنگلی در روستاهای قادیکلا و ولهرم وپرچینک قایمشهر اجرا خواهد شد.

رئیس‌جمهور در سفر به مازندران دستور قاطع مقابله با ساخت و سازهای درون جنگل را صادر کردند، استاندار مازندران روز گذشته با تشکیل کارگروهی، بلافاصله این مهم را در دستور کار قرار داد.

قابل ذکر است؛ همچنین آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی و جنگلی در روستاهای قادیکلا و ولهرم و پرچینک قائمشهر اجرا خواهد شد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.