۷۷ معتاد متجاهر در قزوین جمع آوری شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:12
قزوین- مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با جمع آوری ۷۷ معتاد متجاهر برای بهبود این افراد در کمپ‌ها اقدام لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وارثی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان قزوین که روز پنجشنبه در محل دادستانی قزوین برگزار شد اظهار داشت: بهزیستی با همه توان و امکانات خود رسالت سنگینی در رسیدگی به امور آسیب دیدگان بویژه معتادان دارد و در این راه همه تلاش خود ر ا به کار می‌گیرد تا از آسیب‌ها کاسته شود.

وی افزود: پدیده اعتیاد آسیب‌های روحی و روانی، اجتماعی و اقتصادی زیادی به کشور و استان می‌زند و همه باید برای مبارزه با آن مشارکت کنیم.

وارثی تصریح کرد: با این که اعتبارات بهزیستی محدود است اما در رسیدگی به امور معتادان جدی هستیم و در این راستا در جمع آوری معتادان متجاهر نیز همکاری خوبی با دستگاه‌های دیگر داشته ایم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: در استان ۱۸ کمپ نگهداری معتادان را داریم که ضمن ارائه خدمات درمانی و مشاوره روانی برای بهبود این افراد همت کرده ایم.

وی بیان کرد: امسال ۷۷ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به کمپ‌ها هدایت شدند و کار درمانی آنها ادامه دارد.

وارثی اظهار داشت: این افراد در کمپ ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند و تحت درمان قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: در کمپ‌های ماده ۱۵ افراد خود معرف می‌توانند مراجعه کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیر شوشند و در این کمپ‌ها باید از ۵۰ درصد ظرفیت استفاده کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.