روند افزایشی شیوع کرونا در گلستان/تعداد بستری ها به ۲۰۰ نفر رسید

خبرگزاری مهر سه شنبه 09 فروردین 1401 - 10:48
گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند افزایشی شیوع کرونا در استان خبرداد و گفت که تعداد بستری ها به ۲۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهارکرد: روند افزایشی بستری های کرونایی از چند روز گذشته در استان آغاز شده و هم اکنون ۲۰۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از این تعداد ۶۲ نفر در آی سی یو بستری بوده و ۳۵ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله فیزیکی و همچنین تزریق دوز سوم واکسن کرونا می تواند در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر باشد.

گفتنی است هم اکنون شهرستان‌های کلاله، ترکمن و مینودشت در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، گمیشان، علی آبادکتول، کردکوی، مراوه تپه، بندرگز و گالیکش در وضعیت زرد قرار داشته و وضعیت شهرستان رامیان هم آبی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.