بهره‌برداری از پتروشیمی دهدشت تا پایان مجلس یازدهم

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 01:56
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری پتروشیمی دهدشت تا پایان مجلس یازدهم خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های مجموعه هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل پتروشیمی دهدشت، این پتروشیمی تا پایان این دور مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری فاز اول آبرسانی به چهار شهر در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: فازهای بعدی در سال‌ آینده و سالهای بعد انجام خواهد شد.

موحد افزود: هم چنین خط دوم برق قلعه رییسی به دیشموک در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: انتقال آب از منطقه گندمکار به دیشموک تا پایان سال آینده ۱۴۰۲ به مردم می‌رسد.

موحد عنوان کرد: در صورت مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی باند دوم محور خیرآباد به دهدشت در سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: معدن فسفات چرام قسمت اعظم آن عملیات اجرایی شده و در سال جاری نتایج چشمگیری برای مردم دارد.

موحد از قرار گرفتن سد آبریز در جداول لایحه بودجه خبر داد و تصریح کرد: قبل از آنکه سد آبریز این مراحل را طی کند ۱۰۰میلیاردتومان از بانک رفاه مصوبه گرفتیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: برای اجرای مراحل بعدی این سد باید ماده ۲۳ آن از سازمان مدیریت اخذ شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.