سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از پاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی با حضور در مرکز سامد، بهصورت تلفنی به سوالات، درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مردم استان پاسخ داد.
وی با اشاره به ارتباطات برقرار شده از طریق مرکز سامد ( تلفن ۱۱۱)، اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ توسط کارشناسان ارتباطات و مشاوره سامد طی ۹ ماهه نخست سال جاری پاسخ داده شده است.
رئوفی، با بیان اینکه ۲هزار و ۲۹۹مورد از این تماس ها در سامانه ثبت شده است، افزود: از این میزان تماس ثبت شده، ۲هزار و ۳۹مورد درخواست، ۱۲۴مورد شکایت، ۶۲مورد انتقاد، ۵۶مورد گزارش، ۱۳مورد پیشنهاد و پنج مورد تقدیر و تشکر بوده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ارجاع تمامی موارد ثبت شده برای پیگیری و پاسخگویی به دستگاه های اجرایی استان، گفت: از این تعداد ۷۷۶مورد ثبت خدمت، ۵۹۶مورد مشاوره، ۱۴۶مورد پاسخ منفی، ۳۲مورد بایگانی شده و ۷۴۹مورد در دست اقدام است که غالب موارد در دست اقدام مربوط به وام قرض الحسنه است و از طریق بانک های عامل در حال پرداخت به متقاضیان است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در پیگیری مشکلات مردمی ثبت شده در سامانه سامد، کارشناسان این مرکز در قالب تیم بازرسی از دستگاه ها و شهرستان های تابعه بازدید می کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: بر اساس تأکید دکتر همتی استاندار هرمزگان، تمامی معاونان مجموعه استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف به حضور در این مرکز و پاسخگویی به سوالات مردمی هستند.
رئوفی اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، حضور مدیران در این مرکز می تواند بخش زیادی از مراجعات حضوری مردم را کاهش دهد.
منبع خبر "
خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.