زمین لرزه خضری دشت بیاض قاینات خسارتی نداشت

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 14 فروردین 1401 - 18:02
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق گزارش گروه‌های ارزیاب خسارتی از زمین لرزه خضری دشت بیاض قاینات گزارش نشد.

ابوالحسن میرجلیلی، امروز یکشنبه ۱۴ فروردین به رسانه‌های گروهی گفت: سه تیم پیشرو و ارزیاب برای بررسی وضعیت زمین لرزه به محل اعزام شدند که براساس اعلام گروه‌های ارزیاب این زمین لرزه تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کانون این زمین لرزه ۴ کیلومتری شهر خضری دشت بیاض بوده و مردم روستاهای اطراف و شهر خضری دشت بیاض این زمین لرزه را احساس کردند.

میرجلیلیی یادآور شد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت ۱۶:۳۱ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خضری دشت بیاض قاینات ثبت شد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.