ممنوعیت تخصیص ارز به موبایل با نرخ بالای ۳۰۰ یورو

صدا و سیما دوشنبه 16 تیر 1399 - 10:54
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل از ممنوعیت تخصیص ارز به موبایل با نرخ بالای ۳۰۰ یورو خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گمرک؛ آقای رضا عالیان سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل گفت: مصوبه‌ای را کمیته ارزیابی تخصیص ارز که متشکل از اعضای بانک مرکزی است، اعلام کرده که طی آن به موبایل با نرخ بالای ۳۰۰ یورو ارز اختصاص نمی‌یابد.

وی افزود: گوشی تلفن همراه با ارزش بالای ۳۰۰ یورو تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند، اگر بخواهیم این یک و نیم میلیارد یورو را به کالای بالای ۳۰۰ یورو تخصیص دهیم منطقی نیست و به همین دلیل ارز را به کالای کمتر از ۳۰۰ یورو اختصاص دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.