استقبال از نفتکش ایرانی در بازگشت از ونزوئلا

صدا و سیما دوشنبه 16 تیر 1399 - 11:08
صبح امروز یکی از نفتکش‌های اعزامی ایران به ونزوئلا در بندر بوشهر مورد استقبال مقامات کشورمان قرار گرفت.
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا وسیما؛ پنج کشتی نفتکش «فورچون»، «فارست»، «فاکسون»، «پتونیا» و «کلاول» حامل سوخت ایران، راهی ونزوئلا شده‌اند. چهار کشتی اول به مقصد رسیده‌اند و کلاول آخرین نفتکشی است که قرار است به ونزوئلا برسد. دولت ونزوئلا از اقدام ایران قدردانی کرده است. به دنبال پهلو گرفتن نخستین نفتکش ایران در پالایشگاه ال پالیتو، نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، تأکید کرد: کاراکاس و تهران هر دو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم.وی ایران و ونزوئلا را دارای «مردمانی انقلابی» نامید که هرگز در برابر آمریکا به زانو در نخواهند آمد،حرکت موفقیت‌آمیز نفتکش‌های حامل نفت ایران به سوی ونزوئلا در حالی است که تهدید‌های آمریکا علیه این اقدام بی‌اثر ماند،آمریکا در تازه‌ترین اقدام خصمانه خود به کشورها، بنادر، شرکت‌های حمل و نقل و بیمه‌گذاران خارجی هشدار داد در صورت ارائه خدمات به نفتکش‌های ایرانی حامل مواد نفتی به ونزوئلا با تحریم رو به‌رو خواهند شد.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.