لنده به عنوان پایگاه اجرای طرحهای اشتغالزای ستاد انتخاب شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 18:22
دهدشت مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان لنده به‌ عنوان پایگاه اجرای طرح‌های اشتغالزایی ستاد اجرایی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شایان نادری بعدازظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای اشتغال لنده افزود: با توجه به عمق محرومیت‌ها و پیگیری‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان لنده، فعالیت ستاد در شهرستان لنده تحقق یافت.

وی بیان داشت: از نقطه آغاز تا پایان در زمینه اشتغالزایی خرد و کلان، راه اندازی کارگاه‌ها و تعاونی‌ها بر روند اجرای طرح‌های اشتغالزایی نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

نادری افزود: تسهیلات کلان نمی‌تواند تضمینی بر اجرای ۱۰۰ درصدی طرح‌ها باشد به طور مثال در روند اجرایی یک طرح گلخانه که باید دارای استانداردهای فنی و ملی باشد این مهم رعایت نمی‌شود و برخی اوقات دچار مشکلات اساسی می‌شوند.

وی اظهار داشت: افرادی که از بنیاد علوی تسهیلات گرفته اند نمی‌توانند از ستاد اجرایی دوباره تسهیلات بگیرند و نظارت بر تسهیلات اعطایی به صورت ویژه انجام می‌شود و اجازه انحرافات در این حوزه داده نمی‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.