رفع تصرف از 16 هزار مترمربع از اراضی ملی قلعه‌گنج

خبرگزاری ایسنا شنبه 27 فروردین 1401 - 17:24
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قلعه‌گنج از رفع تصرف 16 هزار و۶۸۳ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبرداد. 

موسی امیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قلعه گنج در  حاشیه رفع تصرف از اراضی ملی گفت:در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۱۶۶۸۳ مترمربع از اراضی ملی محدوده شهر رمشک و روستای ده کولگ این شهرستان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی اظهار کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.