۹۰ درصد تماس گیرندگان با آتش نشانی شادگان مزاحم تلفنی هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 فروردین 1401 - 13:00
شادگان- رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهرداری شادگان گفت: ۹۰ درصد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ شادگان غیر مرتبط و مزاحمان تلفنی هستند.
۹۰ درصد تماس گیرندگان با آتش نشانی شادگان مزاحم تلفنی هستند

سید حلیم غاوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی برای هر آتش‌نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هم‌وطن و آماده‌باش برای اعزام به محل حادثه است.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده از سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شادگان بالغ بر ۹۰ درصد تماس‌های برقرار شده با این سامانه تلفن‌های غیر مرتبط و مزاحمان تلفنی هستند حال آنکه مزاحمت تلفنی می‌تواند با جان فردی بازی کند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهرداری شادگان ادامه داد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی را برای جلوگیری از مزاحمت‌های تلفنی بر عهده دارند و می‌توانند از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کنند.

غاوی نژاد گفت: مأموریت‌های کاذب به جز خستگی مفرط و ایجاد هزینه مأموریت و چشم انتظاری حادثه دیده و ایجاد خسارات مالی و جانی ناشی از آن چیز در پی نخواهند داشت؛ بنابراین به مزاحمان سامانه‌های فوریت توصیه می‌شود از تماس‌های مکرر و بی مورد جلوگیری کرده تا موجبات آسیب رساندن به شهروندان فراهم نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.