جابجایی فرمانداران مازندران به تنکابن و رامسر رسید

خبرآنلاین یکشنبه 04 اردیبهشت 1401 - 13:16
با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی در کشور، تاکنون فرمانداران ۱۵ شهرستان مازندران مشخص و دو فرماندار جدید غرب مازندران امروز نیز معارفه و جابجا خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، با روی کارآمدن دولت سیزدهم آیت الله رئیسی و انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان استاندار مازندران، معاونان سیاسی، توسعه مدیریت و عمرانی استانداری مازندران و چند مدیر ستادی استانداری تغییر و جابجا شدند.

همچنین از تشکیل دولت جدید در استان قریب به ۴۰ مدیرکل، رئیس سازمان، فرماندار و مدیر استانی ستادی استانداری تغییر کردند.

تاکنون فرمانداران شهرستان‌های گلوگاهف بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم شهر، بابلسر، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، نور، آمل، چالوس، سیمرغ و جویبار جابجا شده و عصر امروز نیز با حضور استاندار مازندران، فرمانداران شهرستان های تنکابن و رامسر منصوب و معارفه خواهند شد. در این مراسم با تقدیر از خدمات سید امیر حسینی جو و محمدآزاد در فرمانداری های تنکابن و رامسر، آقایان مظاهر معافی و شیرود عشوریان سکان مدیریت فرمانداری شهرستان های تنکابن و رامسر را عهده دار خواهند شد.

با این اوصاف، فرمانداران نوشهر، عباس آباد، کلاردشت از غرب مازندران و سوادکوه و سوادکوه شمالی از شهرهای جنوبی استان در لیست جابجایی و شاید ماندگاری در این مسند قرار دارند.

مازندران با جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲ شهرستان و ۶۰ شهر و سه هزار و ۴۰۰ پارچه آبادی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.