۹۱۶ خودرو فرسوده | ناوگان باری کهگیلویه و بویراحمد نوسازی می‌شود

همشهری آنلاین دوشنبه 16 تیر 1399 - 12:08
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناوگان فرسوده باری این استان با جایگزینی خودرو جدید نوسازی خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین نصیری راد روز دوشنبه ۱۶ تیر اظهار کرد: ۹۱۶ خودرو فرسوده باری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۱ خودرو جدید جایگزین خودروهای فرسوده خواهد شد.

وی افزود: خودروهای جایگزین از کشورهای اروپایی، ژاپن و کره پس از طی مراحل گمرکی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرند.

نصیری راد اضافه کرد: در مرحله اول خودروهای با بیش از ۵۰ سال عمر تعویض و در مراحل بعدی خودروهای ۴۰ تا ۵۰ سال ،۳۰ تا ۴۰ و ۲۰ تا ۳۰ سال هم از چرخه‌ باربری خارج خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰ شرکت ناوگان باربری کار حمل بار و کالا را در استان انجام می‌دهند.

نصیری راد گفت: سال ۹۸ یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن بار از سوی ناوگان استان جابه‌جا شد که نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشت.

وی اظهار کرد: در سال ۹۹ هم ۳۳۵ هزار تن بار جابه‌جا شده که ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.