هوای ۴ شهر یزد در وضعیت ناسالم

همشهری آنلاین دوشنبه 16 تیر 1399 - 12:19
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: هوای چهار شهر استان یزد از ۱۴ تا ۱۶ تیر ۹۹ در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیره پورملایی افزود: در سه روز گذشته هوای اردکان، بافق، میبد و یزد برای گروه‌های حساس در حالت ناسالم قرار داشته است.

وی ادامه داد: حداکثر غلظتی که در ایستگاه‌های سنجش ثبت شد ۱۱۰۰ میکروگرم بر مترمکعب یعنی هفت برابر حد مجاز بود که در اردکان و یزد ثبت شد.

پورملایی اظهار کرد: گروه‌های حساس مانند افراد مسن و کودکان تا حد امکان از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، از روز شنبه به صورت متناوب امواج ناپایدار جوی از سمت شمال و شمال غرب  وارد استان شده که  تا امروز دوشنبه  ادامه دارد.

وی افزود: این امواج ناپایدار سبب تفاوت دما با دمای حاکم بر استان شده و وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار از مناطق مستعد را به همراه داشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.