راهپیمایی مردم گراش در روز قدس

خبرگزاری مهر جمعه 09 اردیبهشت 1401 - 14:19
گراش - مردم گراش در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم روزه دار و مومن گراش همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

امروز مردم روزه دار گراش پس از دو سال محدودیت کرونایی، در مراسم روز جهانی قدس و در حمایت از مظلومان فلسطین آمدند تا آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را پرشورتر از گذشته فریاد کنند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه گراش با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌ها جنایات رژیم کودک کش و جنایات کار صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گراش از حسینیه چهارده معصوم(ع) شروع و به سمت سه راهه آبیاری ادامه و در حسینیه‌اعظم میعادگاه نماز جمعه با قرائت قطع نامه و به آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل پایان یافت

سخنران مراسم روز قدس سرهنگ پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش برعهده داشت.

فرمانده سپاه گراش در بخشی از سخنان خود، گفت: امسال بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا، باز هم توانستیم با حضور خود در خیابان‌ها آزادی قدس شریف را فریاد بزنیم.

وی افزود: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌توان بیت‌المقدس را آزاد کرد.

ستاری با بیان اینکه روز قدس نماد مبارزه با استکبار است، افزود: در زمانی که استکبار جهانی تلاش می‌کرد نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارد، این بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام مبارک، تمام معادله‌های شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

فرمانده سپاه گراش خاطر نشان کرد: برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم تا استحقاق حقوق ملت فلسطین همه باید تلاش کنند و در این مسیر روشنگری شود.

رهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ارد و دهستان‌های فداغ، خلیلی، زینل آباد و آغصه از توابع شهرستان گراش با حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم روزه دار  برگزار شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز بسیار بزرگی برای امت و جهان اسلام و روز وحدت کلمه و اتحاد و یکپارچگی و مبارزه با استکبار جهانی است و مردم گراش طبق سنوات گذشته نشان دادند که همیشه و در همه حال در صحنه هستند.

وی افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از بصیرت و اگاهی و موقیعت شناسی آنان دارد.

غلام‌پور روز جهانی قدس را میراث گرانبهای امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم و  مبارز فلسطین عنوان کرد و اظهار داشت: با حمایت گسترده ملت های آزادی خواه و مسلمان در سراسر دنیا از ملت فلسطین و همچنین مقابله با ظلم و کفر و جنایت رژیم صهیونیستی به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی از روی کره زمین خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.