هشدار بازگشت مجدد آلودگی هوا به پایتخت از امشب

صدا و سیما جمعه 17 آذر 1402 - 16:42
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد بازگشت آلودگی هوا به پایتخت خبر داد و گفت: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از امشب (جمعه) تا یکشنبه (۱۹ آذر) انباشت آلاینده‌ها را در شهر تهران خواهیم داشت.

هشدار بازگشت مجدد آلودگی هوا به پایتخت از امشب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: به ساکنان مناطق تهران، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان پردیس و افراد سالمند و کودکان و بانوان باردار و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای، ناراحتی‌های قلبی و ریوی و تنفسی هستند، توصیه می‌شود از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

­مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: شهروندان توجه داشته باشند که در مواقع هشدار آلودگی هوا در فضای باز ورزش نکنند و در اماکن سرپوشیده‌ای که دارای تهویه مناسب است فعالیت کنند.

­وی بر ضرورت مصرف مایعات به ویژه شیر و آبمیوه‌های طبیعی در مواقع آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: مصرف مایعات در هوای آلوده اثرات آلاینده‌ها بر ریه را کاهش می‌دهد.

­یزدی مهر افزود: مردم سعی کنند از تردد با خودرو‌های تک سرنشین اجتناب کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.