فعال شدن تابلوی املاک در بورس کالا

صدا و سیما پنج شنبه 25 دی 1399 - 12:46
معاون توسعه بازار بورس کالای ایران گفت: با عرضه اموال مازاد دولت و بانک ها، تابلو معاملات بورس املاک و مستغلات فعال شد.

آقای علیرضا ناصر پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صداو سیما افزود: دستورالعمل اجرایی در سال ۹۱ در رابطه با املاک و مستغلات در بورس کالا پیش بینی شده بود که بدلیل استقبال کم، فعال نبود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با توجه به عرضه اموال مازاد بانک‌ها و پس از عرضه چند فقره معاملات املاک و برگزاری مزایده‌های دولتی و بانک‌ها در بورس کالا، تابلوی مستقل بورس املاک و مستغلات نیز فعال شده است.

ناصر پور گفت: تاکنون شرکت‌های زیر مجموعه شهر‌های جدید مانند شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و سهند و همچنین وزارت دفاع و یک بانک خصوصی، مزایده املاک خود اعم از مسکونی، تجاری و اداری را در بورس کالا منتشر کرده‌اند.

معاون توسعه بازار بورس کالای ایران افزود: تاکنون ۸ ملک شهر جدید هشتگرد، وزارت دفاع، یک بانک خصوصی و یک شخص حقیقی، در بورس کالا درخواست پذیرش داده اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.