امیرحسین بنی احمد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: حمایت و تقویت بیمه شدگان سازمان در اولویت اصلی این مجموعه است.
وی افزود: متاسفانه مواردی مشاهده می شود که برای بیمه با دستگاه ها و افرادی قرارداد بستیم و حق همین بیمه شدگان پرداخت کردیم ولی در رصد مشاهده کردیم که گاها حرمت این عزیزان و بیمه شدگان رعایت نمی شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: برای حل مساله، دو شماره تماس اختصاص داده شده است. یکی از این شماره تماس ها برای خود ما برای برقراری ارتباط با بیمه شدگان در نظر گرفته شده و نحوه ارائه خدمت طرف قرارداد را بررسی می کنیم و شماره تلفن دیگر مختص بیمه شدگان برای برقراری تماس با ما می باشد که در صورت لزوم می توانند با ما ارتباط برقرار کرده و شرایط محل ارائه خدمت را گزارش و اعلام کنند که وضعیت ارائه خدمت چگونه است.
وی افزود: شماره تلفن دفتر بازرسی اسناد بیمه 33333663 است که بررسی اسناد و ارائه خدمات با بیمه شدگان تماس گرفته می شود. افراد می توانند میزان رضایت و نحوه دریافت خدمات خود را با این شماره اطلاع دهند.
بنی احمد ادامه داد: 1420 هم شماره ای است که مردم از سرتاسر کشور می توانند با ما تماس بگیرند و گزارش ها در خصوص کم و کیف خدمت ارائه شده به آنها و همچنین شکایات خود را با ما در میان بگذارند.
انتهای پیام/341/ش