خدمات ارائه‌شده به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خوزستان رصد می‌شود

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 11:38
گروه استانها- مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به رصد روزانه خدمات ارائه شده به بیمه شدگان گفت: برای اینکه میزان رضایت بیمه شدگان مورد ارزیابی قرار گیرد سامانه های ارزیابی خدمات در استان راه اندازی شد.

امیرحسین بنی احمد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: حمایت و تقویت بیمه شدگان سازمان در اولویت اصلی این مجموعه است.

وی افزود: متاسفانه مواردی مشاهده می شود که برای بیمه با دستگاه ها و افرادی قرارداد بستیم و حق همین بیمه شدگان پرداخت کردیم ولی در رصد مشاهده کردیم که گاها حرمت این عزیزان و بیمه شدگان رعایت نمی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: برای حل مساله، دو شماره تماس اختصاص داده شده است. یکی از این شماره تماس ها برای خود ما برای برقراری ارتباط با بیمه شدگان در نظر گرفته شده و نحوه ارائه خدمت طرف قرارداد را بررسی می کنیم و شماره تلفن دیگر مختص بیمه شدگان برای برقراری تماس با ما می باشد که در صورت لزوم می توانند با ما ارتباط برقرار کرده و شرایط محل ارائه خدمت را گزارش و اعلام کنند که وضعیت ارائه خدمت چگونه است.

وی افزود: شماره تلفن دفتر بازرسی اسناد بیمه 33333663 است که بررسی اسناد و ارائه خدمات با بیمه شدگان تماس گرفته می شود. افراد می توانند میزان رضایت و نحوه دریافت خدمات خود را با این شماره اطلاع دهند.

بنی احمد  ادامه داد: 1420 هم شماره ای است که مردم از سرتاسر کشور می توانند با ما تماس بگیرند و گزارش ها در خصوص کم و کیف خدمت ارائه شده به آنها و همچنین شکایات خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/341/ش

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.