روابط عمومی ها باید در اصلاح فرهنگ و الگوی مصرف انرژی اثرگذار باشند

اقتصاد آنلاین چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 11:54
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این که امروز روابط عمومی به عنوان هنر هشتم شناخته شده و صرفاً یک شغل نیست اظهار کرد: روابط عمومی علم توامان با هنر است و باید در تمدن‌سازی نقش ویژه‌ای داشته باشد. به گزارش اقتصاد آنلاین؛امروز روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات یکی از ارکان سازمان‌های بزرگ و توسعه سرمایه‌های انسانی هستند؛ رمز موفقیت برندهای جهانی، فرهنگ کار و تولید است که در آنها نهادینه شده است. اطلاع‌رسانی تنها یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست و کار روابط عمومی‌ها فراتر از جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی در جامعه است؛ برای این که از رقابت‌های جهانی حذف نشویم باید جهان‌تراز فکر کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛امروز روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات یکی از ارکان سازمان‌های بزرگ و توسعه سرمایه‌های انسانی هستند؛ رمز موفقیت برندهای جهانی، فرهنگ کار و تولید است که در آنها نهادینه شده است.

اطلاع‌رسانی تنها یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست و کار روابط عمومی‌ها فراتر از جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی در جامعه است؛ برای این که از رقابت‌های جهانی حذف نشویم باید جهان‌تراز فکر کنیم.

سرنوشت صنایع ما به نوع نگاه جامعه برمی‌گردد و اگر نتوانیم نگاه جامعه را نسبت به صنایع اصلاح کنیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم، صنایع رو به اضمحلال خواهند رفت.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.