استقرار تیم های ثابت و سیار اورژانس در مسیر صعود به بازی دراز

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 08:56
کرمانشاه- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از استقرار تیم های ثابت و سیار اورژانس در مسیر صعود به بازی دراز خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم‌های ثابت و سیار اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز مستقر شده‌اند.

وی افزود: این استقرار به منظور مدیریت بهتر و سریع‌تر حوادث احتمالی و رفاه حال صعود کنندگان به این ارتفاعات انجام گرفته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: پست‌های اورژانس در مسیر زوار راهیان نور قرار گرفته و خدمات درمانی به آنها ارائه می‌دهند.

گفتنی است، صعود بیش از ۴۵ هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز به منظور برگزاری یادواره عملیات غرور آفرین بازی دراز صبح امروز بیستم اردیبهشت ماه انجام گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.