رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:13
بیجار_دستیار مردمی سازی استاندار کردستان گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب و تأکیدات ایشان بر حوزه اقتصادی لازم است با اقدامات جهادی برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیجار اظهار کرد: بنا به دستور رئیس جمهور دستیاران استاندار و فرمانداران در استان‌ها انتخاب شدند و قرار است در گام بعدی برای بهره گیری از توان نخبگان هیأت اندیشه ورز در سطح کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه هیأت اندیشه ورز با همراهی نخبگان افزود: تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها با همت هیأت اندیشه ورز انجام خواهد شد.

دستیار مردمی‌سازی استاندار کردستان اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین سال شعار سال را با موضوع اقتصادی مطرح می‌کنند و این نشان از اهمیت این حوزه دارد.

صادقی تلاش برای ارتقای مشکلات حوزه اقتصادی را مستلزم بهره گیری از توان و ظرفیت نیروی انسانی دانست و بیان کرد: اگر از ظرفیت مردم بهره ببریم در راستای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال موفق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تقویت تعاونی‌ها نیز امری ضروری است چرا که این مهم نیز می‌تواند به تحقق شعار سال و توجه به منویات مقام معظم رهبری کمک شایانی کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.