امضای تفاهمنامه میان رئیس سازمان انرژی اتمی و مدیر حوزه‌های علمیه/ هدف از تفاهمنامه چیست؟

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 18:52
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با آیت‌الله اعرافی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در جریان سفر اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه موقت قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابر گزارش ایسنا، در حاشیه این دیدار تفاهم‌نامه‌ای‌ میان محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف هم‌فکری و هم‌افزایی، حمایت و همکاری ۲ مجموعه و نیز بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، بین‌المللی، ارتباطی، راهبردی و مدیریتی ۲ نهاد به امضا رسید.

همچنین در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان سید پژمان شیرمردی مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمفید حسینی، معاون ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه منعقد شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.