کلنگ احداث سکوی مترو بازارک شهر رباط کریم به زمین زده شد

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 16:12
آیین کلنگ‌زنی سکوی مترو بازارک برای بهره‌مندی مردم شهر رباط‌کریم از حمل و نقل ریلی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمیدرضا الله یاری _ شهردار رباط کریم در خصوص این خبر اظهار کرد: احداث این ایستگاه از مصوبات سفر رئیس جمهور است که اجرای آن بر عهده شرکت بهره‌برداری مترو تهران بود اما با توجه به عدم اجرا، این پروژه توسط شهرداری رباط‌کریم احداث خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که پروژه مترو، پروژه سخت و فنی بود، افزود: تملکات اراضی، هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها صورت گرفت. همچنین نقطه فعلی برای ایستگاه مترو و جانمایی صورت‌گرفته، توسط شرکت بهره‌برداری مترو تهران انجام شده است.

شهردار رباط کریم در پایان خاطر نشان کرد: این سکو به طول ۱۴۵ ، عرض ۷ متر  و زیربنای ۲۷۰۰ متری در هر ۲ طرف خط ریلی احداث خواهد شد که مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه، توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد گردید. سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.