فروش ویژه مدیران خودرو آغاز شد | شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس 55 پرو + مشخصات فنی ایکس 55

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 11:12
در این گزارش شرایط فروش اقساطی ایکس 55 پرو را بررسی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار:الهام کریمی، مدیران خودرو خودرو ام وی ام ایکس 55 یکی از محصولات مونتاژ شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت چری کشور چین است که در سال ۱۳۹۷ به بازار معرفی شد. خودرو ایکس 55 در سایر کشورها با نام چری تیگو 4 و 5X شناخته شده می‌شود. خودرو ایکس 55 یک کراس‌اور کوچک بوده و در واقع مدل فیس لیفت شده چری تیگو 4 است. در حال حاضر این خودرو به‌صورت نقدی و اقساطی در بازار ایران خرید و فروش می‌شود.

برای خرید اقساطی ایکس 55 پرو مدل 1403 مشکی رنگ که با قیمت 1 میلیارد و 652 میلیون تومان به فروش می‌رسد باید حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز شود. برای پرداخت مبلغ باقی مانده اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که در این فروش اقساطی ایکس 55 سند به نام خریدار ثبت شده و تحویل خورو نیز فوری است.

مبلغ دقیق اقساط ایکس 55 در جدول زیر قابل مشاهده است.

مشخصات فنی ایکس 55

این کراس اوور چینی با موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ و حجم 1498 سی‌سی، توانایی تولید نیروی قابل توجهی دارد. موتور توربوشارژ این خودرو نیم شاسی ام وی ام قدرتی معادل 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاوری برابر با 210 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه تولید می‌کند. این قدرت نشان‌دهنده ترکیبی از قدرت و کارایی در شرایط رانندگی مختلف است.

از نظر جعبه دنده، ایکس 55 از یک سیستم 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده می‌کند که انتقال نیرویی پیوسته و روان را به دیفرانسیل جلو فراهم می‌آورد. این ویژگی‌ها به ایکس 55 اجازه می‌دهد تا به حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل ایکس 55 ماشین ام وی ام با پیشرانه‌ای مشترک با دیگر محصولات چری مانند تیگو 7 و آریزو 5 و روانه بازر شده است. در تولید خودرو ام وی ام ایکس جعبه دنده دوکلاچه‌ به کار رفته است. سیستم تعلیق مک‌فرسون با فنر پیچشی و میله نگهدارنده و ضد لغزش به کار رفته در این خودرو، سواری نسبتاً خوبی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

کامپراس

منبع خبر "نشان آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.