مهدی طارمی رکورددار تخلف و جریمه

جمعه 10 فروردین 1403 - 13:47
مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی برابر سوریه، 2 هزار دلار جریمه شد.

برترین‌ها: مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی برابر سوریه، ۲ هزار دلار جریمه شد. در ادامه این حکم آمده: به اطلاع آقای مهدی طارمی می‌رسد که تخلف مکرر از این ماده ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

مهدی طارمی رکورددار تخلف و جریمه

مهدی طارمی طبق ماده 13 انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، برخلاف قوانین محدودیت‌هایی که برای افرادی که توسط داور اخراج شده‌اند، در پایان دیدار برابر سوریه وارد زمین بازی شد که به دلیل ورود غیرمجاز به درون زمین، 5 هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، 10 هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل درگیری لفظی و یا فیزیکی با تماشاگران و اعضای هیئت رسمی تیم ملی قطر، به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول بازی جوانمردانه، 5 هزار دلار جریمه شد.
 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.