وزیر ارتباطات از پروژه جاده سرچم میاندوآب بازدید کرد

خبرگزاری مهر جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 20:04
ارومیه - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از رئیس‌جمهور عصر جمعه از پروژه جاده سرچم شهرستان باروق استان آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محور «سرچم» یکی از پروژه‌های مهم و پیرترین جاده در دست احداث آذربایجان غربی با ۳۳ سال قدمت است که تکمیل آن از خواسته‌های مهم مردم میاندوآب از رئیس جمهور است.

جاده در دست احداث سرچم - میاندوآب با هدف دسترسی ساکنان آذربایجان غربی به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر تا پایتخت، ۳۳ سال قبل آغاز شده ولی به اتمام نرسیده و مردم این خطه همچنان در انتظار تکمیل و بهره برداری از آن هستند.

این طرح راهسازی که هدفش کاهش مسیر بخشی از شمال غرب کشور به پایتخت بود و قرار بود شهرهای زیادی در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را از بن بست خارج کند و در مدت زمان کمتری مردم را به مرکز کشور برساند را پروژه ملی میاندوآب - سرچم گذاشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.