دمای هوا در خوزستان به بیش از ۴۹ درجه رسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 16 تیر 1399 - 15:11
اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته دمای هوا در استان خوزستان به بیش از ۴۹ درجه رسیده است.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی توده هوای گرم در استان مستقر است و دست کم تا اواخر هفته این امر تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در برخی ساعات امروز وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نیست و در این مدت رخداد دمای ۴۹ درجه و بعضاً بالاتر در برخی نقاط استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد دماهای ۴۹ و بالاتر در استان خوزستان بوده‌ایم.

سبزه زاری تصریح کرد: دما در شهرستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته شامل شوش ۴۹.۳ درجه، کشاورزی اهواز ۴۸.۸ درجه و امیدیه ۴۸.۵ درجه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.