سد کبودوال باز هم قربانی گرفت/ مرگ تلخ جوان مسافر

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 خرداد 1401 - 12:07
علی آباد کتول- رئیس اداره هلال احمر شهرستان علی آباد کتول گفت: دفتر زندگی جوانی که برای تفریح به گلستان آمده بود با غرق شدن در سد کبودوال علی آباد کتول بسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی هلال احمر گلستان، ربیع الله افشانی اظهار کرد: دفتر زندگی جوانی که برای تفریح به گلستان آمده بود با غرق شدن در سد کبودوال علی آباد کتول بسته شد.

افشانی افزود: این جوان ۳۲ ساله که به همراه خانواده و اقوام خود به گلستان سفر کرده بود عصر دیروز در سد کبود وال علی آباد کتول جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: فرد فوت شده برای نجات جان فرزند یکی از بستگان خود داخل سد رفته بود اما نتوانست کودک را نجات دهد.

او گفت: کودک با کمک مردم حاضر در اطراف سد از مرگ نجات یافت اما تلاش‌ها برای نجات جوان ۳۲ ساله فایده‌ای نداشت.

افشانی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم ۶ نفره با تجهیزات کامل از آتش نشانی به سد کبودوال اعزام شدند و پس از ساعاتی جستجو جسد فرد غرق شده را پیدا کردند.

او تاکید کرد: شنا در سدهای خاکی ممنوع است و خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.