کمبود آرد در واحدهای نانوایی رامسر مشاهده نشده است

خبرآنلاین دوشنبه 16 خرداد 1401 - 09:30
سرپرست فرمانداری رامسر با اشاره به افزایش ورود مسافران به غرب مازندران در تعطیلات اخیر، گفت: کمبود آرد در واحدهای نانوایی رامسر مشاهده نشده است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، شیرود عشوریان در حاشیه بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از واحدهای خبازی شهرستان رامسر اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد حضور پر شمار مسافران به این شهرستان بودیم و خوشبختانه هیچ کمبود آردی با توجه به حجم پرشمار مسافران در شهرستان وجود ندارد و در این بازدیدها بر رعایت ساعت پخت ، کیفیت نان ، رضایت مشتری تاکید شد.

وی افزود: واحدهای خبازی براساس جدول زمان بندی ،تعطیلی ماهانه دارند و با واحدهای متخلف که تعطیلی خودسرانه دارند با نصب پرده و کاهش سهمیه و جریمه تعزیراتی برخورد می شود و از مردم عزیز هم می خواهیم که موارد تعطیلی خود سرانه را گزارش دهند.
عشوریان تاکید کرد: در این بازدیدها مصوب شد نانوایی هایی که عملکرد خوبی در تولید نان و رضایت مشتری دارند از طریق افزایش سهمیه آرد و انتخاب بعنوان نانوای نمونه تجلیل شود.
حسین قاسم زاده، مسئول نمایندگی غله شهرستان رامسر نیز گفت: از ۷۵ نانوایی که طی برنامه زمان بندی کارگروه آرد و نان بازدید بعمل آمد تعداد ۳نانوایی تعطیلی غیر مجاز داشتند. پرونده آنها جهت برخورد قانونی به تعزیرات ارسال شد .
وی اظهار داشت: در ایام گردشگر پذیر جهت تامین نان مسافران و شهروندان سهمیه آرد نانوایی های شهرستان تقویت و از سهمیه واحدهای متخلف کسر و به نانوایی نمونه اضافه می شود .
قاسم زاده بیان داشت: شهروندان محترم می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۹۴ و ۱۲۴ رضایت و نارضایتی خود از عملکرد نانوایی ها و تخلفات مورد مشاهده را جهت رسیدگی اعلام کنند.
46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.