بهره برداری از جاده سپیددشت دورود در هفته دولت

خبرآنلاین شنبه 21 خرداد 1401 - 08:20
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت : راه ارتباطی سپیددشت_دورود تا هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری می رسد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی در این رابطه گفت: احداث راه ارتباطی بخش سپیدشت وشهرستان دورود که یکی از خواسته ها و مطالبات بحق مردم تاکنون بوده است در هفته دولت سال‌جاری به همت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای تا هفته دولت تکمیل می گردد .

شیروانی خاطر نشان کرد:مسیر در حال تکمیل که قراراست هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری رسد ۱۲۰ کیلومتر از مسیر فعلی سپیدشت به دورود را می کاهد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد:این مسیر در کنار آبشار بیشه؛آبشار آبگرم و دره نگار احداث شده که ترافیک سنگین در تصویر سیل گردشگران وتوریست جهت بازدید از مناطق مستعد گردشگری را در یک جاده خاکی نشان می دهد.

شیروانی در پایان خاطر نشان کرد :کم و کاستی های موجود در زیر ساختها باعث می شود وظایف و تعهد ما نسبت به مردم سنگین تر شده که باتوکل به ایزد منان امیدواریم بتوانیم با همت و همراهی مردم شاهد رفع موانع و مشکلات این حوزه باشیم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.