طبق نظر سنجی ایسپا که در خرداد 1401 انجام شد، 78.5 درصد افراد بالای 18 سال در ایران، حداقل از یک پیام رسان یا رسانه اجتماعی استفاده میکنند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران٬ در این سال ها سعی شد که با فیلترینگ برخی برنامه ها و حمایت از اپلیکیشن های داخلی، در میزان استفاده برنامه های پیام رسان ها تاثیر بگذارند. اما اعداد و ارقام در این خصوص چه می گویند؟ آیا سیاست گذار توانسته است با سیاست های مذکور تاثیری بر اقبال کابران بگذارد؟ کدام شبکه های اجتماعی بیشتر مورد اقبال قرار گرفته است؟
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.