اجرای طرح آزاد سازی سواحل نتیجه بخش بوده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 16 تیر 1401 - 21:42
لنگرود- معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به همکاری همه دستگاه ها و نهادها در اجرای طرح آزاد سازی سواحل، گفت: اجرای طرح آزاد سازی سواحل نتیجه بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از یک طرح گردشگری در چاف و چمخاله لنگرود در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آزادسازی سواحل اظهار کرد: یکی از کارهای خوب در دولت سیزدهم با دستور رئیس جمهور اجرای این طرح بود که همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها همراهی کردند.

وی با بیان اینکه آزادسازی سواحل یکی از دغدغه‌ها و نیازمند برنامه ریزی و اقدامات مناسب بود، افزود: آزادسازی سواحل سبب شد تا هم شهروندان این مناطق و هم مسافران و گردشگران از این ظرفیت و نعمت خدادادی بهره مند شود.

حسینی با اشاره به اینکه اگر به منفعت ملی فکر کنیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، اضافه کرد: استان گیلان در اجرای طرح آزاد سازی سواحل پیشرو بود.

وی به تأکید رئیس جمهور بر لزوم انجام اقدامات با محوریت وزارت کشور اشاره کرد و افزود: حرکت در این مسیر سبب رعایت چارچوب‌های فرهنگی در سواحل می‌شود.

وی با اشاره به سفر گردشگران به گیلان، اضافه کرد: می‌توان برنامه‌های متعدد فرهنگی مانند جشنواره‌ها را در مناطق ساحلی برگزار کرد که با استقبال مردم مواجه شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.