تابلوی «ورود سرمایه گذار ممنوع» را در ابتدای خراسان شمالی بزنید

خبرگزاری مهر دوشنبه 16 تیر 1399 - 21:06
بجنورد- شجاعی خطاب به مدیران استان خراسان شمالی گفت: تابلوی « ورود سرمایه گذار ممنوع» را در ابتدای شهر نصب کنید و یا اینکه تابلو را نزنید و شما استان را ترک کنید.

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی شجاعی صبح امروز در کارگروه رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکل خراسان شمالی درک مسئولان از شرایط است.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از عملکرد مدیران در حوزه جذب سرمایه گذار گفت: در ابتدای شهر بنویسید ورود سرمایه گذار ممنوع و ما در این جلسات با قوانینمان بازی کنیم و یا اینکه تابلو را نزنید و شما استان را ترک کنید.

وی در ادامه با اشاره به کارشکنی‌های مدیران افزود: مسئول وضعیت فعلی استان مدیران هستند و در حالی که باید سرمایه گذار را جذب کنید، او را فراری می‌دهید.

شجاعی ادامه داد: نبود خیلی از مدیران برای مردم مفید تر است زیرا شما مانع رشد استان شده‌اید و مشخص نیست چرا حقوق می‌گیرید.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به عدم تعیین تکلیف تخصیص زمین به نیروگاه خورشیدی جاجرم گفت: مدیرکل منابع طبیعی باید در جاجرم مستقر شود و به همراه فرماندار، سرمایه گذار و دامداران مشکل حل شود و تا زمانی که موضوع حل نشود مدیرکل حق ورود به مرکز استان را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های آمریکا افزود: آمریکا دو موضوع را در محاسبات خود وارد نکرد که نخستین مورد حمایت مردم از نظام بود و مورد دیگر ضعف بسیاری از مدیران که اهداف آنها را در درون ایران پیگیری می‌کنند اما اکنون به این دو موضوع واقف شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.