به گزارش خبرنگار مهر، رودخانه رمشک در شهرستان قلعه گنج پس از یک سال خشکسالی جاری شد و مردم روستای سروگاه در حاشیه این رودخانه که با بی آبی مواجه هستند به شادمانی پرداختند.
به گزارش خبرنگار مهر، رودخانه رمشک در شهرستان قلعه گنج پس از یک سال خشکسالی جاری شد و مردم روستای سروگاه در حاشیه این رودخانه که با بی آبی مواجه هستند به شادمانی پرداختند.