مس کرمان به صعود نزدیک‌تر شد

خبرورزشی دوشنبه 16 تیر 1399 - 22:23
تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست رایکای بابل، گام بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشت.

مس کرمان به صعود نزدیک‌تر شد به گزارش خبرورزشی، هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ یک ایران از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) با دیدار تیم‌های مس رفسنجان و رایکای بابل آغاز شد که این بازی به برتری ۳ بر صفر مس انجامید.

حمید گلزاری در دقایق ۴۵ و ۶۱ و محمد پورمحمد در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند تا مس رفسنجان با ۵۷ امتیاز به یکه‌تازی خود ادامه دهد و به صعود نزدیک‌تر شود.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.