ریزش یک معدن در کرمان/ کارگران حبس شدند

خبرآنلاین پنج شنبه 30 تیر 1401 - 17:21
ایسنا نوشت: رییس اورژانس کرمان از محبوس شدن ۲ نفر در پی ریزش معدن منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در استان کرمان خبر داد

دکتر سیدمحمد صابری در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ریزش معدن کرومیت در منطقه چپل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و یک نفر مصدوم بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شد.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون در این حادثه ۲ نفر محبوس شدند که در حال حاضر تیم های امدادی مستقر در منطقه در حال آواربرداری جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیرآوار معدن هستند.

بیشتر بخوانید:

یکر دومین معدن‌چی‌ طزره پیدا شد

پیدا شدن جسد ۲ معدن کار محبوس پس از ۶ روز

۲۳۳۲۳۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.