معدن کرومیت ارزوئیه مجددا دچار ریزش شد

خبرگزاری مهر جمعه 31 تیر 1401 - 00:22
کرمان - فرماندار ارزوئیه گفت: معدن کرومیت ارزوئیه که عصر پنجشنبه دچار ریز شده بود ساعاتی قبل مجدد دچار ریزش شد.

رضا اسماعیلی کاخ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: روند امدادرسانی به محبوسان در معدن کرومیت ارزوئیه از عصر پنجشنبه بعد از ریزش آغاز شد و یک نفر از کارگران رها سازی شد که حال وی مساعد است اما ۲ نفر دیگر همچنان محبوس هستند.

وی عنوان کرد: کار تا ساعاتی قبل ادامه داشت اما معدن مجدد دچار ریزش شد و با توجه به خطری که امدادگران را تهدید می‌کند کار موقتاً تا ایمن سازی منطقه متوقف شده است.

فرماندار ارزوئیه افزود: نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند و پس از ایمن سازی مجدداً کار امداد و نجات شروع می‌شود.

وی گفت: همه امکانات برای کمک به کارگران بسیج شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.