فعال اصلاح‌طلب: دولت آسیب ببیند، نظام هم آسیب می‌بیند

نامه نیوز دوشنبه 16 تیر 1399 - 23:53
در شرایط کنونی بیشتر به همگرایی حداکثری نیاز داریم تا واگرایی‌های درونی.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: قوه مجریه یکی از ارکان مهم نظام است و به میزانی که هرکدام از قوای سه گانه اعم از قوه مجریه، قضائیه و مقننه آسیب ببینند، نظام هم به همان اندازه آسیب می‌بیند. «غلامرضا ظریفیان»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با آسیب‌های ناشی از برخورد‌های جناحی با دستاورد‌های دولت به برنا گفت: همه می‌دانند وقتی بیماری مطرح است و این بیمار با مشکلات جدی روبرو است، همه باید اختلافات خود را با آن بیمار کنار بگذارند تا بیماری عاجل رفع شود. این چهره اصلاح‌طلب ادامه داد: در حال حاضر کشور با مشکلات و بیماری‌های متعدد روبرو است و طبیعتا در چنین شرایطی نیاز است که همه دستگاه‌ها به یکدیگر کمک کنند تا این مشکلات حل شود. در حقیقت این نوع برخورد‌ها جامعه را نگران‌تر می‌کند، کسانی که امید داشتند با آمدن مجلس یازدهم مشکلات کاهش می‌یابد، امروز با مشاهده این نوع رفتار‌ها از این مجلس ناامید شدند. ظریفیان با اشاره به نتایج برخورد‌های جناحی تصریح کرد: در واقع این قبیل برخورد‌ها به توان و ظرفیتی کشور برای حل مشکلات آسیب وارد می‌کند، از طرف دیگر در شرایط کنونی بیشتر به همگرایی حداکثری نیاز داریم تا واگرایی‌های درونی.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.