پیدا شدن جسد یکی از کارگران محبوس‌ شده در عمق 10 متری زمین در خرم‌آباد/ تلاش برای پیداکردن کارگر دیگر ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 03 مرداد 1401 - 21:39
مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: جسد یکی از کارگران محبوس‌شده در عمق 10 متری زمین در خرم‌آباد پیدا شد.

منصورمیرزایی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: ساعت 12 و 30 دقیقه امروز دو کارگر افغانی مربوط به یک شرکت حفاری آب و فاضلاب در عمق 10 متری زمین محبوس شدند که بلافاصله چندین اکیپ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه 5 کارگر گرفتار شدند که 3 نفر از آنها بلافاصله نجات پیدا کردند و دو نفر دیگر که در عمق 10 متری گرفتار شده بودند پس از ساعت ها تلاش، حدود ساعت 21و 20 دقیقه امشب جسد یکی از آنها پیدا شد. 

مدیر عامل آتشن‌شانی شهرداری خرم آباد از پیدا شدن جسد یکی از کارگران محبوس شده در عمق 10 متری زمین در خرم‌آباد خبرداد و اظهار داشت: پس از چندین ساعت عملیات، دومین کارگر محبوس شده در عمق 10 متری زمین در منطقه میانگلال خرم آباد، حدود ساعت 22 در حالی که ضربان ضعیفی داشت و کاملا بیهوش بود، پیدا شد. 

وی افزود: کارگر دوم بلافاصله پس از بیرون کشیدن از زیر خاک توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شد. 

مهدی غیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در این رابطه در گفت و گو با تسنیم گفت: ظهر امروز بلافاصله پس از اعلام حادثه محبوس شدن دو کارگر در عمق 10 متری زمین دو کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: یکی از کارگران پس از بیرون کشیدن از خاک جان باخته بود و چند ساعت بعد کارگر دوم نیز با نبض ضعیف از خاک بیرون کشیده شد که متاسفانه عملیات احیا موفق نبود و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت. 

انتهای پیام/645/ح

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.