تست کرونای نماینده مردم هرمزگان در مجلس مثبت شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 17 تیر 1399 - 00:33
بندرعباس - نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور آرامی با بیان اینکه تست کرونا وی مثبت اعلام شده است، گفت: بعد از احساس گلودرد، خستگی و کوفتگی شدید برای انجام تست کرونا به یکی از بیمارستان تهران مراجعه کردم که نتیجه آن مثبت اعلام شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون حال عمومی‌ام خوب است و تنها به دلیل ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای فشار خون و دیابت با تجویز پزشک که برای فاز اول درمان استراحت ۱۰ روزه را تعیین کرده، در قرنطینه خانگی و در حال مصرف دارو هستم.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در بیان علت ابتلا به بیماری کرونا، تاکید کرد: به نظر می‌رسد در مدت زمانی که برای سرکشی به حوزه انتخابیه‌ام رفته بودم به این بیماری مبتلا شدم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.