جاده قلعه گنج - رمشک بازگشایی شد/ مسدود بودن راه ۲۰ روستا

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 مرداد 1401 - 20:01
کرمان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از بازگشایی جاده قلعه گنج به رمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی محمودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران جاده رمشک به قلعه گنج مجدداً بازگشایی شد و مردم منطقه می‌توانند با احتیاط از این محور عبور کنند.

وی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در ارتفاعات جنوب کرمان گفت: بارش‌ها در برخی مناطق قابل توجه است و امکان طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن راه‌ها وجود دارد.

وی گفت: راه ۲۰ روستای صعب العبور بسته است که با توجه به ادامه فعالیت سامانه پس از اتمام بارندگی‌ها بازگشایی می‌شود.

محمودی افزود: این بارش‌ها خسارتی هایی در پی داشته است که با همت اکیپ‌های راهداری مشکلات در حال بر طرف شدن است.

وی از مردم خواست از مسیل‌ها فاصله بگیرند و در صورت طغیان رودخانه‌ها در آبنماها از عبور از این مناطق جدا خودداری کنند.

وی گفت: راهدارهای جنوب استان در مناطق سیل خیز مستقر هستند و در آماده باش کامل قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.