پیشگیری از خسارت سیل در اولویت است/ همه مدیران پای کار باشند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 مرداد 1401 - 09:34
کرمان - استاندار کرمان با تاکید برآماده باش کامل مدیران در مناطق سیل زده گفت: از تمام امکانات برای مهار سیل باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار بامداد چهارشنبه با حضور در مناطق سیل زده جنوب کرمان در جلسه ستاد بحران دو شهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج شرکت کرد و از نزدیک در جریان طرح‌های مهار سیلاب قرار گرفت.

وی تاکید کرد که همه دستگاه‌ها با تمام امکانات باید پای کار باشند و اقدامات لازم در راستای جلوگیری از عدم ورود سیلاب به روستاها و شهرها را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت جان ساکنان این مناطق گفت: اولویت حفظ جان ساکنان این مناطق است و نباید حتی یک مورد تلفات داشته باشیم.

استاندار کرمان از مردم نیز خواست همکاری لازم را انجام دهند و از نزدیک شدن به مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.