پویش تبلیغات هوشمندانه با ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی در آذربایجان شرقی

خبرآنلاین چهارشنبه 01 بهمن 1399 - 18:02
نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی از سوی دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
پویش تبلیغات هوشمندانه با ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با هدف ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه آثار فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی خود در قالب‌ فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس با موضوع پوشاک(کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی در این پویش مشارکت کنند.

«فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند ضمن تماس و هماهنگی با دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی، تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال آثار و محتواهای مردمی و حرفه‌ای اقدام کنند.

  تلفن دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان: ۳۵۲۶۳۸۴۰ ۰۴۱

پست الکترونیک: pr@ostan-as.ir

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.