محور تهران - امامزاده داود مسدود شد

صدا و سیما پنج شنبه 06 مرداد 1401 - 09:56
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از اضافه شدن محور تهران - امامزاده داود به محور‌های مسدود غیرشریانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آقای حمیدرضا فرامرزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در تشریح وضعیت تردد در جاده‌های برون‌شهری در ساعت‌های اولیه صبح امروز پنجشنبه ۶ مرداد، درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا شاهد ترافیک سنگین هستیم.

آقای فرامرزی وضعیت تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اعلام کرد و گفت: محور‌های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها، محور‌های مسدود شریانی کشور شامل ریگان - ایرانشهر و زهکلوت - دلگان - ایرانشهر و محور‌های دارای انسداد فصلی هم شامل هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند است.

آقای فرامرزی محور‌های فنوج - کتیج - رمشک، جلگه - چاه اسحاق، زرآباد - چاهان، رودبار جنوب - برجک، جلگه - ایرانشهر، رودبار - کهنوج، جاسک - بشاگرد و تهران - امامزاده داود را هم محور‌های محور‌های مسدود غیرشریانی کشور اعلام کرد..

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.