کشف بیش از ۴ تن آرد خارج از شبکه توزیع در خرم‌آباد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 مرداد 1401 - 13:32
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف بیش از چهار تن آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: مأموران بخش انتظامی زاغه حین گشت و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو بیش از چهار تن آرد خارج از شبکه کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ قاسمی به شهروندان توصیه کرد که برای حمایت از تولیدات داخلی بیش از پیش با پلیس همکاری کنند و هرگونه اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.