فوت یک خانم بر اثر صاعقه در رامشیر / یک نفر دچار سوختگی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 مرداد 1401 - 19:12
اهواز - فرماندار رامشیر از فوت یک خانم و سوختن یک آقا به دلیل اصابت صاعقه با آنان در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد؛ در روز گذشته طبق آمارها پدیده باران و طوفان تابستانی که در ۶۶ سال اخیر چنین پدیده‌ای در منطقه مشاهده نشد به وقوع پیوست.

وی توضیح داد: در شهرستان رامشیر، حدود ساعت ۱۸:۳۰ ابتدا گردوخاک شدید و سپس طوفان و باران رخ داد که بر اثر آن، تعدادی از روستاها دچار خسارت شدند.

احسانی نیا تصریح کرد: بیش از ۶۰ پایه برق در منطقه شکسته شد و موجب قطعی ۱۰ ساعته برق در کل شهرستان رامشیر و روستاها شد ولی اکنون اکثر مناطق شهرستان دارای برق هستند.

فرماندار رامشیر بیان کرد: جاده اهواز به رامشیر نیز در قسمت روستاهای شاوه دچار آبگرفتگی شدید شده که با جاده پس از ساعاتی بازگشایی شد.

وی همچنین گفت: هنگام وقوع طوفان و بارش شدید باران، صاعقه به زوجی از اهالی روستای چارات رامشیر از توابع بخش مشراگه برخورد کرد که متأسفانه خانم در دم جان باخت و آقا دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستانی در اهواز منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.