رعد و برق سبب قطع برق شهرستان لنده و کهگیلویه شد

خبرآنلاین چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 15:33
ایرنا نوشت: رییس شرکت برق ناحبه کهگیلویه گفت: به علت رعد و برق و خارج شدند یکی از ترانس هاِی ایستگاه سرپری، برق شهرستانهای لنده و کهگیلویه قطع شد.

مهرداد تابش نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: به علت رعد وبرق شدید از شب گذشته تاکنون برق مشترکین شهرستان لنده ،شهر سوق، قلعه رئیس و دیشموک قطع شد.

وی بیان کرد: به علت وزش باد نیز چندین اصله پایه فشار ضعیف و قوی نیز تخریب شد.

رعد و برق سبب قطع برق شهرستان لنده و کهگیلویه شد

تابش نژاد تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای اداره برق و تعمیر ترانس، برق مشترکین بخش های قلعه رییسی ، دیشموک و سوق تامین شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای خسارت تعدادی از نیروهای شرکت برق گچساران برای همکاری در تامین برق در شهرستان در حال خدمات رسانی هستند.

تابش نژاد اضافه کرد:هم اکنون نیروهای عملیاتی اداره برق شهرستان‌ در حال ترمیم و اصلاح شبکه برق هستند و نیاز است مشترکین همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، پس از وقوع پدیده مونسون، تندباد، گرد و خاک و بارندگی شدید در مناطق روستایی وشهری کهگیلویه، برق مناطق مختلف این شهرستان قطع شد.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.